Dan före dan..

Dags för dagens uppdatering. :o)
Igår var det väckning 09.30, ni som känner mina föräldrar vet hur exakt det ska vara här. Har man sagt 09.30 så är det 09.30, inte 09.31. Frukost, julens första skinkmackor, en snabb dusch och sedan bar det iväg til Väla. Där var det tänkt att det skulle vara inköp av de sista julklapparna, men jag tror att jag köpte mest till mig själv. Träffade min bror, flickvän och barnen. Noel är sååå stor nu, ett riktigt charmtroll som bara skrattar! Mio var inte lika tuff, men han trivdes när han fick lånarullen med julklappspapper och fäktas med farfar. Haha....

Hem från Väla, tömde bilen och lämnade pappa hemma. Fortsatte därefter till Center Syd med mamma och Sophie. De sista julklapparna blev avklarade och även här blev det lite mer stasj till mig själv. :o)

En tidig kväll blev det även igår, eller jag la mig iallafall ganska tidigt, men kunde inte släppa min bok. Är så otroligt befriande att få lov att läsa en helt vanlig bok, utan att ha dåligt samvete för att man egentligen borde läsa något annat. Och nästan det bästa av allt. Jag tänker inte 2sek på hur det kan ha gått med de oppgaverna. Sååå skönt!!

Idag har det varit de sista förberedelserna inför morgondagen. Mamma får för första gången på 30år lov att ta det lungt under julen. Slippa allt sress med all mat och städning. Det är hon värd! :o)

Nu är det dags för BingoLotto, wiiiieeee!! Inte världens bästa program kanske, men jag måste ju vara social med mamma och pappa nu när jag är hemma. So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0