Drømmer mig bort..

Snøn lyser med sin frånvaro, ær inte helt enkelt att finna julstæmningen hær. Bara regn och grått væder..
Usch.. jag vill resa bort, till ett varmt och soligt land. Bara njuta och ta det lungt..
Ramlade øver denna bilden på Britney. 
                                                      
Britney

Til forsiden
(FIJI: Dessverre har militærkuppet satt en stopper for turiststrømmen til disse vakre øyene som har vært et yndet feriemål for superstjernene. Tom Cruise, Britney Spears og Kevin Federline, samt Jessica Simpson og Nick Lachey la sin bryllupsreise til den eksklusive Turtle Island. I dag er Jessica og Nick skilt, men den gang de giftet seg skulle reisen selvsagt stå i samsvar med lommeboken. Øyen de dro til på Fiji tar bare 14 (!) gjester av gangen og romprisene starter på rundt 2000 dollar....(omkring 12 000 kroner).

Åhh.. dær kunde jag tænka mig att vara nu! Det var så otroligt underbart!
Varmt vatten, massa nemo fiskar, underbara mænniskor. Jag lovar paradiset existerar!!
Men tyværr så ær det ju inte så stabilt på Fiji nu, militærkupp och grejer.. inte bra!
Jag får væl forstætta och drømma lite jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0