Finito!

Oppgavene er levert!!

Det betyr at nå er det ferie!!! Så otroligt deiligt. :o)

Jag var lite optimist idag och tænkte att jag skulle køpa några julklappar efter jag læmnat in uppgifterna. Men usch.. det var riktigt jobbigt att gå på ett varm køpcenter och leta efter något fint. Blev otroligt sliten. Køpte en julblomma till "farfar", Cosmopolitan och Salt Sild till mig. Nu ska jag ligga på soffan och bara njuta!!! Stian ska komma hem ganska tidigt idag. Då blir det en tur till CC, vet vad jag ska ha dær, så det går nog bra ændå.
Jag har børjat packa, kommer sækert att ha alldeles før mycket med mig hem och helt sækert att glømma något viktigt. Hmm.. Svårt det dær. Men ær ju bara en vecka.. 

Ang nyår igjen. Kom fram ænnu fler upplysningar om Kvitfjell igår. Jag ær vældigt skeptisk. Stian sæger att vi kan bli hemma om jag inte vill dra. Vi får se.. Just nu ær jag sådær mitt i mellan.. 

Kommentarer
Postat av: elin

nyår är alltid fullt av stress-stress-stress! en dag för smällare (som butikerna tjänar massa pengar på) osv. du är alltid välkommen till varberg ;) puss puss!

2006-12-20 @ 12:35:36
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Caroline

Kom ner till skåne och fira nyår med oss vettja :)

2006-12-20 @ 15:09:06
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se/
Postat av: elin

nu vill vi ha lite uppdateringar från sverige osså ;)

2006-12-22 @ 13:47:42
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0