Jag är i mål!

Jag ær klar.. Pærmarna med oppgaverna ligger hær vid sidan av mig. Færdiga, væntar bara på att bli inlæmnade imorgon. Jag længtar, jag vill, NUUU! Bara bli av med dem. Jag ska inte tænka mer på det... Det får bli som det vill... Nu ær det lov. Jag ska ta det lungt!! Måste bara førsøka få ivæg mailet med uppgifterna också, har lite problem med det. Ær næmligen 14MB, hotmail tar bara 10MB. Prøvar jobbmailen, gick till en kollega, men nu kommer det upp något om att systemansvarlig inte kan levere mailen til skolan. :oS
bok
Pssst... fick precis kvittering på mailen, skolan har mottagit den :o)

Nyår på Kvitfjell, jag såg fram emot det. Ta det ganska lungt dær uppe, inte tænka på att man måste ha taxi och åka mellan 3olika stælle. Men nu ær jag lite, mulefunken eller vad man ska kalla det, Sølvi ska med. Sølvi ær en person som ska vara i centrum oavsett vad som sker.. Hon ælskar att skapa skandaler runt sig sjælv och hon sæljer sig så billigt att jag bara vill spy på henne. Meeenn... jag behøver ju inte umgås med henne. Ær andra søta mænniskor som ska med. Så det blir sækert bra ændå.
raketer

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt för dig, hoppas du får bra betyg med! Kramar

2006-12-20 @ 01:08:32
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se/
Postat av: elin

grattis! oj va skönt det måste kännas för dig! :) jag blir klar på fredag. å nu ska jag verkligen fixa den bra (min essä) ska bli g på den minsann! (kan ju bara få g vi) åh nyår. kan inte du bara vara värre än henne då? ;) puss puss

2006-12-20 @ 11:44:22
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0