Long time..

Nu är jag hemma i Landskrona, otroligt hektiskt!
Igår ringde klockan kl.04.45, ZzZZzzz... Och en timme senare satt jag på bussen mot Gardermoen. Massa folk, så jag trodde det skulle bli lång väntan vid incheck, men nej, 2 pers framför mig. Perfekt!! Snabb incheckning, sen sprang jag ner och hälsade på hos Knut på jobb. Åt lite frukost och snackade massa skit, fick senaste uppdateringar om vad som sker där ute ;o) Sen blev det en tur inom tax freen innan jag satte kursen mot rätt gate. Efter 3 byte av gater och 45min försening taxade vi ut på rullbanan. :oS
Jag måste säga att jag trodde Sophie led av flygskräck, men tjejen som satt på andra sidan gången. Att hon utsatte sig själv för det där att sätta sig i ett flyg är beundransvärt! Stackaren satt och vred på sig hela tiden, bet på naglarna, höll sig för ögonen, kramade sönder armstöden, skakade som om hon hade något anfall. Minsta lilla luftgrop så blev hon väldigt rädd och såg sig hysteriskt runt efter flygvärdinnan som hade "ansvar" för oss. Jag tyckte så synd om henne!! Hon berättade att hon flög "ofta" men hon gillade det absolut inte. När vi satte hjulen i backen på Kastrup så såg du hur allt släppte för henne och hon slappnade av. Hoppas hon har någon att hålla i handen på vägen hem...

Efter att ha fått bagagen som givetvis var sönder, men inte så allvarligt, så satte jag mig på tåget in till Köpenhamn. Mamma och Sophie kom med tåget som ankom 5min senare, så det var perfekt tajming! ;o) Låste in mina väskor och sedan blev det shopping. Väldigt mysigt! Jag vet en butik jag ska köpa barnkläder i när jag får barn. Jammi!! Får bara hoppas att den finns kvar om 4-5år. :o) Där blev det lite julklappar till syskonbarnen, super sött!

Det blev en lång dag. Jag var vädligt trött när jag kom till Landskrona på kvällen. ZZzzZZzzz....
Men blev en tur "på stan" med pappa innan jag gick och la mig med en ny bok. Jag har inte läst böcker sedan semestern i somras. Så äntligen har jag tid för att läsa något annat än regnskap. Sååå skönt och avslappnande! :o)

Kommentarer
Postat av: elin

var glad att du flög från oslo! i england/london är det kaos! nära på att min kusin ej kom hem! puss puss!

2006-12-23 @ 14:29:14
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vet, var varning om dte på bussen på väg til Gardermoen. Är tydligen fortfarande dåligt väder där över

2006-12-23 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0