Summativ vurdering..

Nu har jag æntligen kommit igång och fått gjort lite på mina oppgaver som ska in till summativ vurdering. Jag sitter fortfarande i sængen, och jobbar med uppgift 2 och 4 på samma gång. Jag har sænt ivæg oppgave 2 som jag ær vældigt nøjd med och inte anser att jag behøver gøra stora ændringar på, til syster Bjørn. Han sitter nu och korrektur læser den før mig. Ær ju en del meningar som blir lite svorska, och det går inte! Det bedøms æven gramatiska færdigheter... gahh... men det har mest varit att jag har skrivit at som skal vara å, jag har skrivit konton och det ska vara konti.. Det heter førresten också et leksikon - flere leksika. Konstigt språk den dæra norskan!
Nu får jag forstætta med oppgavene..
Om Bjørn læser... TUUUUSEN TAKK! :o)

Kommentarer
Postat av: elin

syster björn..? det låter lite scary ;) haha! hoppas du mår bättre å att det går bra med skolarbetet! puss puss!

2006-12-16 @ 16:23:09
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linda

Syster Bjørn ær en busschaffør som utbildar sig til sjukskøterska i væntan på att komma in på polishøgskolan.. Værre æn så ær det inte ;o)

2006-12-16 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0