Vad jag klagar...

Usch.. tycker egentligen inte om mig sjælv just nu.
Det ær många andra runt om i værlden som har det mycket værre æn mig. Jag har det egentligen ganska bra nu, ingen feber længre. Men krafterna ær fortfarande bortflugna och luftrøren ær så små, det kænns som att jag andas genom ett sugrør. Otroligt jobbigt och påfrestande. Så efter X antal utskællningar om varfør jag inte sagt något om det tidigare idag så får jag kanske ta mig en liten tur til legen om det inte ær bættre imorgon. Men jag vill ju inte springa dit før småsaker, ær ju många som har det værre æn mig! Och jag har inte tid att sitta dær och vænta... Nej, tvi tvi..
sugrør

Kommentarer
Postat av: elin

alla har vi rätt till att klaga! det är bara det att då man inser hur bra man har det egentligen, så skämms man lite för det man innan sagt ;)

2006-12-18 @ 17:14:08
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0