Uppdatering!!

Ja, jag vet.. jag är lite trög. Men jag har full rätt till det just nu.
Jag är fullständigt finito, kaputt, utsliten. Ska lägga mig kl.20 idag med en bra film, det är iallafall planen just nu. Får se hur det blir med den saken.

Jag har sedan förra torsdagen återgått till mitt gamla jobb som praktikant. Men denna gången är det inte bara praktikantlivet jag ska leva, nu ska jag också vara student. Så dagarna nu är lämna på skola, dagis, köra till min egen skola och lära mig massor (och inte läsa massa bloggar som jag gjort i det sista) sedan hämta barnen på SFO, dagis eller någon träning. Hem och ordna mat, göra läxor, leka lite och lägga barnen. Har jag tur kan jag vara klar vid kl.20. denna veckan har det dock blivit ganska sena dagar pga olika saker.

Igår när jag la Hedvig sa jag till henne att om hon vaknade kunde hon bara komma ner till mig. Det brukar jag säga när de ska sova, men jag brukar starta med att de ska först se om mamma och pappa har kommit hem. Det glömde jag igår. Så kl. 01.30 i natt stod Hedvig mitt i sovrummet, bärandes på Teddie, och sa att han skrikit länge nu. OPS!!! Hermine slo av baby callen när hon kom hem, därför hade jag inte hört honom, och Hermine hade inte vaknat av det. Stackars Hedvig gjorde bara som jag sa till henne. Kom ner till mig om hon vaknade...

Imorgon blir det Harrytur, fylla på lagret innan sommaren!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Snällt av Hedvig att ta honom :) Ikväll blir det soft här också, ska ta mig ett varmt och gott bad nu! =) Harrytur, är det till sverige eller?

2007-04-27 @ 20:27:57
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: elin

så söt storasyster hon verkar vara! :D

2007-04-29 @ 11:43:20
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0