Jag mötte väggen..

Det var ett tag sedan sist. Jag har inte haft tid eller ork till att skriva här. Jag har mött den där välkända väggen. Den är fruktansvärt irriterande!
Åkte till Tvedestrand förra måndagen, lite ont i halsen redan då. Men knaprade Doc´s och Fishermans och hoppades på att det skulle ordna sig. Men det gjorde det inte. Första natten fick jag feber och den höll i sig några dagar. Kroppstemperaturen varierade kraftigt mellan hög och låg och alla mina krafter försvann. När helgen närmade sig var jag nästan bra, men förkylningen satt kvar och det gör den fortfarande. Vi fick besök av Anne och Tore, väldigt trevligt! Vi kom oss igenom de gamla traditionella spelen, Den försvunna diamanten, Babuschka, Sänka skepp osv. :o) Ganska lugn helg, med god mat och goda vänner. Passade mig helt fint med tanke på formen.

I måndags började jag nytt jobb, www.r-c.no. Mycket nytt att sätta sig in i!! Jag har aldrig varit borta i de programmen som de använder där, så det blev MYCKET info. Måndag och tisdag blev jag lite insatt i de olika programmen och kunderna jag ska ha hand om, 33st :oS Tisdag kväll var jag helt utslagen igen! Febern kom tillbaka och huvudet var otroligt tungt! Onsdag och torsdag spenderades i sängen, noll krafter i kroppen. Allt var tungt, till och med att gå på toaletten blev ett ork och jag höll mig hellre så länge det var möjligt. Dåligt samvete och jobblusten gjorde att jag gick på jobb igår. Fick gjort en del, men märkte fort att krafterna ännu inte är närvarande. Kom hem från jobb kl.17, somnade direkt! Vaknade vid kl.19 var uppe i 2timmar och sedan somnade jag igen, vaknade kl.9 idag. Idag (fram till nu) har jag bara tagit det lungt, varit och solat, hoppas på att det ger lite energi. Lovar att jag ser verkligen ut precis som jag känner mig. Om några timmar kommer Stian hem, det blir skönt! Har inte sett honom på hela veckan. Åkte till Danmark på kurs med jobbet på måndag, kom hem vid kl.23.30 på torsdag och igår drog han på jakt innan jag kom hem från jobb. Ikväll ska vi på fest på Korsvoll. Blir säkert väldigt trevligt! Kommer antagligen sjukt mycket folk.. Oddvars mål är att ha noll kontroll, det lyckas han säkert med ;o)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Noll kontroll från Oddvar, haha det lät bra! :) Ska alla gamla "vanliga" dit på festen till Magnus`? Lycka till på det nya jobbet!

2007-08-25 @ 13:30:59
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Soph- Ja, det är "de gamla vanliga" och massa andra som kommer. Tack før det, det lær nog behøvas..

2007-08-25 @ 13:40:48
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0