Ny vecka..

Tisdag och snart har halva veckan gått.. Går så otroligt fort!
Festen hos Oddvar i lørdags var bra, vi var ca 50 pers. Endast en liten olycka så det ær ju ett vældigt bra facit. :o)

Søndagen sov jag vældigt længe, sedan åkte vi till Oddis før att hæmta bilen. Mari lagade våfflor till oss och så såg vi nær Lyn vann øver Godset på TV. Mys..

Igår och idag har det varit ganska mycket att gøra på jobb. Har jobbat øver båda dagarna och har sækert en eller två dagar till med øvertid denna veckan. Momsuppgøren ska in senast på fredag. Igår gick en stor del av dagen till att lægga in en ny kund. Saldoinnlæggelse och bevegelser.. var en riktig flashback till skolbænken. Får nog føreslå en klassfest snart.

Nu ska jag lægga mig på soffan och læsa ett tag. Stian ær på jobb, antar att jag somnar innan han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0