Tredje advent

Tredje advent, det är lite sjukt. Tiden går så otroligt snabbt!
Var tog första delen av december vägen? Jag hann inte riktigt med..

Igår var jag ute och åt med Anne, väldigt gott och framförallt trevligt! Jag älskar en ordentlig biff med ett glas rött, eller två ,o) Sen var vi på bio, inte så stort utval, men vi såg "Den gyllne kompassen". Ganska bra faktiskt, även om jag kanske inte är så stort fan av den typen filmer.

Nu sitter jag i soffan, tända ljus överallt, elden brinner i "peisen" och det är ISKALLT ute, -12 just nu.
Stians föräldrar har precis varit här och lämnat en bil. Såg handbollsfinalen här. I pausen bjöd vi på plättar med glass och hallonsylt. Det var riktigt gott!!

Min näsa rinner fortfarande som om det var en kran som stod öppen. Det är fruktansvärt!! Det tar liksom aldrig slut. Var kommer allt ifrån?? Är röd som Rudolf och torr som sandpapper, alltså ingen bra kombination. Ser hemskt ut! Får hoppas att det blir lite bättre under natten. Inget kul att gå till jobb och se ut som f...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0