Good old days..

Det är sååå tråkigt att vara sjuk. Vaknade kl.06.30 och kunde inte sova mer. Värk i hela kroppen, tungt huvud, stopp i näsan och bara allmänt sjuk. Klockan 8 børjade team sprinten på TV så morgonen var räddad!! :o) Gick inte så bra för de svenska herrarna, så jag satte min tro till de norska. Men de trynade dem också. Den japanska snön passar inte de skandinaviska skidåkarna. :oS Får hoppas det går bættre imorgon! Då ska vi upp kl.6, det är iallafall planen och se när herrarna åker någonting, tror det är 30km fellesstart med skidbyte efter halva loppet.

Good old days..

Resten av förmiddagen gick åt till att spela detta roliga spel med Stian. Super Mario 3. Stian trodde nog att jag aldrig spelat det innan. "Vet du hur du gör här? Ska jag hjälpa dig? Hur visste du det?" Vi spelade faktiskt också det när vi var yngre! ;o) Blev dock lite irriterad senare när dörren in till sovrummet inte var så isolerad som jag trodde. Jag hörde alla skott när Stian sköt ankor med den där röda pistolen. Stackaren längtar till jaktsäsongen startar ingen.

Imorgon är det meningen att vi ska på middag till Oddvars föräldrar. Men får se hur det blir med det. Just nu är jag milvis från att kunna visa mig ute bland folk. Stian verkar lite bättre, så om vi har tur kan iallafall han gå utan mig. Är ju trots allt han som gläder sig mest till maten som skall serveras. 

sick

Kommentarer
Postat av: Sophie

Olof har sagt flera gånger att han ska fixa hem SuperMario 3 till xboxen men det blir aldrig gjort, han är nog rädd för att få stryk! hahaha

2007-02-23 @ 20:34:14
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0