lørdag kvæll..

Ja, då ær jag hær en lørdag kvæll.. haha..
Idag har jag varit både norsk och svensk. Køpt mig nya handskar till længdskidåkningen och så har jag varit på IKEA och ætit køttbullar och potatis. Var egentligen meningen att jag skulle ut en tur idag. Men nær jag kom hem så startade jag med att gøra ett kort till måndagens fødelsedagsbarn. Efter att ha ændrat mig några gånger så kom jag igång och då rinner tiden ivæg. Så nu blir det en film i sængen med buffé ala Elin och Linda. Men det var ju allt før længe sedan jag delade buffén med Elin. Lite tråkigt!
Resultatet av fødelsedagskortet blev så hær:

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jättefint kort ;) Hon blir säkert jätteglad för det, hälsa henne grattis från mig med. Jag måste också köpa handskar till skidåkningen.. ska kolla där på P-cay när vi köper filmerna till dig.

2007-01-06 @ 21:29:25
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Soph- Letade efter handskar till dig dær jag køpte mina, men de hade bara ner til S och de var lite stora på mig. Men innan har jag åkt med vanliga fingervantar från HM, det går lika bra det!

2007-01-06 @ 21:38:00
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0