Jada..

Jag har svårt för att förstå vissa saker.

Dum? Ja, lite.. Trög? Kanske. Blåögd? Jepp! Naiv? Antagligen..


Förstår inte hur det kan vara så svårt för mig att komma i kontakt med vissa personer. Har en miljon nr att ringa eller skriva på, men vilket används just i dag?? Prövar några olika, men nej.. no connection där inte! 

När man sen hör att personen spenderar stora delar av sin dag på att messa med personer som man egentligen inte känner så undrar jag. Hur fan har de fått tag i det RIKTIGA nr? Har jag kanske det? Personen bryr sig bara inte om att svara eftersom den är fullt upptagen med viktigare saker.. Det är så jävla enkelt att bara snacka, men när saker och ting verkligen kommer till kritan så "ops.. glömde det!??" "batteri var slut??" "men jag har försökt få tag i dig??"

jaja.. jag tror vad jag vill jag..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Och för att göra det klart.. Ja, är mitt eget fel. Borde kanske bara sluta lägga ner energi på denna person. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen. Detta är MIN blogg, jag skriver det JAG vill och det JAG känner. Inte det jag tror andra menar att jag bör göra.. SÅ ÄR DET BARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0