Sånt är livet!

Ibland måste man bara få ur sig saker och ting. Få uttryckt vad man menar.
Det är inte säkert man har samma inställning eller åsikt dagen efter.
Igår gav jag uttryck för att vara bitter, och kanske lite irriterad. Och ja, jag var irriterad.

Men idag bryr jag mig inte så mycket om det, så är det och så har det varit, så jag är väl det man kan kalla van vid det. Men som sagt, idag har jag en annan känsla om samma situation. Det är så jag fungerar, allt är inte svart och vitt. Jag har lov att ändra tankar och meningar om saker och ting.

Är på jobb, har lunch. Så då skriver jag lite här..
Inte så mycket att göra idag, har jobbat undan det mesta.

Dum/ Snäll som jag är går jag in och frågar Andreas om han har något jag kan hjälpa honom med. En av de andra här hade skvallrat om att han hade ett stort sorteringsjobb liggande. Och det är ju bättre än inget!
Meeennn.... jag ångrade mig snabbt! XXXXX har inte arkiverat en viss typ av papper sedan februari och det resulterade i att jag fick en bunt med 5-600 papper som skulle arkiveras på rätt ställe. Vad man skulle ha de papperna til förstår jag inte helt då ingen någonsin kommer att se på dem igen och om det skulle behövas så kan man hämta dem via nätet. Andreas förstod heller inte meningen med det så jag var inte ensam! Så att sitta och finna ut av VAR de skulle arkiveras kändes otroligt meningslöst. Därför bestämde vi oss för att göra det som VI vill ha det och när XXXXX kommer tillbaka får XXXXX bara leta där om det skulle behövas.

Har också varit lite bankdetektiv, inte alltid lika lätt att hålla styr på de olika kontona här. Är väl bara si så där 20stk.

Nej, nu är det back to work.. Ska fördela penger til riktig firma, kan bli spännande och se hur det går. Aldrig gjort det själv förr..

Kommentarer
Postat av: Tina

DU HAR EN BLOGG!!!! Visste jag inte! Åh så kul! Och vet du vad, du ska visst bli en aktiv bloggare, för så kan vi bli uppdaterade om vad som händer i varandras liv hela tiden! Perfekt nu när du bor där och jag här=) ÅH! I LOVE IT!!! Och ja...det kan godt vara att det är jag som lärt dig det uttrycket....Fast jag tror nog att du lika gärna kan ha kommit på det själv....Om jag känner dig rätt....hihihi.....Pussas

2007-07-27 @ 17:07:34
URL: http://www.goaheadandbegorgeous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0