Livet i en bubbla..

Lever i en liten bubbla nu, stressad av den -pip- oppgaven!! Om en vecka ska den in!
11 oppgaver, jag är klar med 7st, halvklar med den åttonde. 3st som är blanka papper, de tar jag när jag är HELT klar med de andra. Men när f** blir jag det?! Jag sitter här för andra dagen i rad och vet inte helt vad jag ska skriva, men jag vet att jag måste skriva mer.. It sucks!!

image79

Men om en vecka, då är det 12 dagars frihet! 12 dagar utan oppgave. Tänk så underbart!
Och inte blir det som i julas heller. Då var man ju bara nervös för vad man glömt och vad man skulle få för betyg. Nu är det inte så farligt, har jag glömt något så kan jag skriva till det innan jag lämnar in den till summativ. Men det hade ju trots allt varit  väldigt skönt om man inte behövde göra så stora förändringar tills då. Nu är det verkligen 12 dagar utan skolan i tankarna! Kunna läsa böcker utan att känna att man borde pluggat, längtar!!

image80
*drømmer*

Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker att du är grymt duktig! som är så nogrann och verkligen sitter ner och kämpar! all ära till dig!! :D och oj va kul vi kan ha i höst! :) jag glädjer mig! lycka till nu! och dröm ordentligt! den bilden fick en verkligen sugen på semester!! :) puss puss!

2007-03-23 @ 16:22:59
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

Elin- tack, nu blev jag smickrad! Førsøker få något ut av det, men ær en tung uppførsbacke nu. Vet liksom inte hur jag ska komma vidare :oS
Ja, høsten kan bli riktigt kul. Har lite att ta igen får man væl sæga. :o) Bættre sent æn aldrig!

2007-03-23 @ 23:35:49
Postat av: Sophie

Skönt när skolan är över! ;)

2007-03-24 @ 09:08:22
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Sophie- ja, lite både och.. Trivs bra i skolan, ær ganska tryggt dær :o) Men ska bli skønt att tjæna pengar igen, dock inte lika tryggt. Nu ska jag kunna ALLT! *gah*

2007-03-24 @ 14:10:37
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0