Over and out!

image77


Adios amigo!! Nu är det ut ur gruppen, vi drar inte längre på den extra lasten. Känns faktiskt bra! Personen fick sina chanser men missbrukade dem allihop. Hade vi själv fått bestämma hade detta skett för länge sedan, men lärarna har ju sina meningar... Men nu har vi alltså äntligen fått det som vi vill! :o)

Individuellt samtal med läraren idag, jag visste vad han skulle säga och han startade med att säga det. Så ingen större överraskning alltså. Men jag fick ju sagt mina meningar och tankar också, så nu är vi back on track. Det känns bra! 

Har ännu en vän som kommit ut ur skåpet, får önska honom "välkommen till världen" och säga att det är synd att han väntade så länge med det...

 

Kommentarer
Postat av: elin

vi har en liknande person i vår grupp! imon ska hon få höra ett och annat! :)

2007-03-15 @ 16:03:04
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Anonym

svar på din kommentar i min blogg: hehe! nej inte ens i närheten att det finns ngn så bra serie som denne. Jag kan hålla dig uppdaterad om avsnitten ;) hehe! ellerhur, det är som en liten drog att varje onsdag så MÅSTE, bara MÅSTE man kolla på Grey´s! ;D detsamma du!

2007-03-15 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0