Svigers och svågers..

Borde skriva på oppgaven, imorgon är det dags för byte med någon i klassen. Men arrhhhh.... jag är så trött på den oppgaven nu! Och jag är faktiskt NÄSTAN klar! Just nu känns det som att jag inte bryr mig om hur det går, det är lite farligt, gäller att hålla fokus fram till sommaren. Men arrrhhh.... blæ!! Och jag får ju faktiskt lov att förändra den sen om jag vill det.

En kväll i förra veckan samlades "gänget" på Amerikalinjen för att skvallra, dricka öl och vin. Det var väldigt trevligt! Och Oddvar fick chansen att visa alla sin nya fina politibricka, den var han stolt över! ;o) Men politi.. ehm...

Det blev lite snack om vad som skulle ske under påsken, om det var någon som skulle på hyttetur osv. Då var det ett par som inte helt visste vad de skulle göra. Kanske skulle hon bli med sina föräldrar till deras stuga och så blir han i Oslo och tar det lungt. Jag undrade lite försiktigt, varför kan inte han också bli med till stugan? Jag menar är man ledig och kan åka en lugn helg på fjället istället för att sitta ensam i lägenheten i Oslo så är valet inte så svårt. Men det var det absolut inte snack om!!! Det går inte att tillbringa 3 dagar med svigers på hytta, det var heeeelt oaktuellt. Jøss tänkte jag och frågade vad som skett om det varit omvänt, hade hon åkt med han och hans föräldrar 3 dagar på hytten istället för att sitta ensam i lägenheten. Nej, absolut inte! Stoppar man på 50öre på hans mamma så snackar hon oavbrutet i en vecka fick jag som svar. Jag blev nästan lite chockad!!

Jag har absolut inga problem med svigers och en helg med dem på hytten är bara mysigt! Jag är ofta hemma hos dem även om inte Stian är med, och det ser jag inte som något märkvärdigt. Men enligt de som inte ska dra på fjället tillsammans så är det lite speciellt.

Och mina "svågers" de är stentuffa ;o) haha...

Kommentarer
Postat av: Sophie

De hade jag också kunnat spendera en helg på hyttan med, för de är coollugna! :)

2007-03-27 @ 16:07:06
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Soph- ja, eller hur ;o)

2007-03-27 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0