Ont det gør ont..

.. men det går..

Var hos tandlækaren idag, tog bort en visdomstand.
Jag fick 6 sprutor och han delade tanden i 4 før att få ut den.
Den var tydligen inte så samarbetsvillig.
Nu sitter jag hær hemma, sydd med 3 stygn i munnen
och vet inte helt var jag ska ta vægen. Bedøvningen har nu
slæppt och aj aj aj...
Får se det från den ljusa sidan. Nu slipper jag fler problem
med den och det ær inte ett så stort problem om man jæmfør
med hur många andra har det.. Men det ær lite svårt att tænka så nu..

image85

Kommentarer
Postat av: elin

mina har inte ens kommit fram än! den ena bara liiite-liiite! sen som attans! ;) puss!

2007-05-11 @ 17:09:31
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

Elin- min hade inte kommit fram. Det var helt omøjligt før den att gøra det då den låg helt horisontalt och pressade alla andra tænder framåt. Nu dricker jag med sugrør och æter macka i såna bitar som du sækert gav till Nicolai nær du passade honom ;o) kram

2007-05-11 @ 20:03:08
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0