Underbart lugn dag..

Klockan ringde tidigt och jag måste erkænna, jag snoozade några gånger innan jag gick upp. ;o)
Det gjorde att jag blev lite sen, men eftersom jag skulle åka med Stian så gjorde det inte så mycket. Han ordnade två mackor till mig som jag fick trycka i mig i bilen. :o)
I skolan fick vi utdelat den sista oppgaven, ett case som jag egentligen inte tror ær så vældigt svårt. Bara att vara noggrann med det och ta mæææææængder av sækerhetskopier om olyckan skulle vara framme. ,o) Fick också tilbake-melding på tema 7-8, eller en del av det iallafall. Gick som væntat, ska "pusse" lite på en oppgave, men annars ær det bra.
Slutade kl.11 idag och efter det stack jag en liten tur till Ikea. Åt lite køttbullar med potatis, och køpte med mig kexchoklad hem. Varfør sæljer dem inte det i matbutiker i Norge??
Nu ligger jag i sængen med datorn och har børjat se på caset. Ordnat lite med reserækningarna och imorgon ska jag lægga in alla firma upplysningarna. Bra start det!

Ikvæll ska vi køpa presenter till Stians pappa och sedan ær det tænkt att vi ska en tur på bio. Får hoppas att det går något bra. :o)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad för film ska ni se? När fyller Geir (stavas det så?) år? Hälsa grattis :P

2007-05-07 @ 18:05:13
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Soph- vi såg den mest meningsløsa film jag någongång har sett, Farväl Falkenberg. Den ær inte något att se, inte ens om den skulle visas på TV. Geir fyller år imorgon :o)

2007-05-08 @ 07:59:14
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0