Lördagsrapport från soffan

Explotioner i lungorna. Varje hostning känns som en STOR explotion som sakta men säkert spränger sönder luftröret nerifrån.. Det gör ont!! Försöker att hålla mig från att hosta så länge som möjligt, men när det väl sker så är det en massiv attack..

Var en snabb tur på Sandvika idag. Det resulterade i att ännu ett syskonbarn anses som avklarat i julklappsjakten. Otroligt skönt! Köpte också en liten söt julgran som vi ska ha här hemma. Bilder kommer kanske närmre julen..

Fotbollen är slut för detta året. Sørlänningarna tar turen rätt ner till Addecoligan.. soo loooong! Torka tårarna och lycka till ;o)

Facebook.. vad ska man egentligen säga om det där "fenomenet"? Otroligt sätt att hitta vänner, både gamla, bortglömda och nya. Men vad är det egentligen med det där.. Är det någon tävling om vem som har flest vänner eller? Känn verkligen så ibland. Folk som (iallafall jag trodde) egentligen inte är vänner med folk är plötsligt vänner enligt facebook, och då även enligt dem själv eftersom man måste godkänna det. Jag vet inte hur många friend requestes jag har fått av folk som jag vet vem det är, men jag skulle inte säga att de är mina vänner eller att jag pratat något speciellt med dem. Hur kommer det sig då att vi plötsligt är vänner?? Jag säger faktiskt nej, med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0