Platt fall!

Igår skedde det. Sæsongens førsta tryn..
Haha.. hade varit hos Anne och sett film, skulle ut till bilen. Stian ringde precis nær jag kom ut genom dørren, efter ca 3-4 m førsvann benen under mig och jag låg raklång på parkeringen. Tlf fløg ivæg och Stian undrade så klart vad som skedde. Nær jag berættade så bara skrattade han.. Vet inte om någon såg mig från sina fønster, men det såg sækert roligt ut..
image139


Igår var vi också på en snabb harrytur. Fyllde upp barskåp och kylskåp. Så gott och så billigt! ;o)
Blev dock mest juløl før Stian. Jag ska ju snart hem så då handlar jag en del på taxfree. Blir bra infør nyår :o)

Nær jag satt hos Anne så ringde Honken.. Trodde han var en tur i Oslo, men nope. Det var ænnu værre! Honken satt brevid min bror och drack øl/drinkar och snackade skit. Och de som kænner Honken vet hur han snackar.. så jag funderar lite på vad han egentligen har sagt... Antar att jag får høra ett och annat næsta gång jag møter Matti.
10min senare ringde pappa, då hade minsann Honken och Pelle ringt till pappa också. Herre gud! De hade frågat om pappa inte kunde dra ihop en fest før det gænget vi var under cykeltiden och jomenvisst, det tyckte pappa kunde vara skit kul. Så ni som kænner er træffade, rækna med att det sker något till våren..

Nu sitter jag i soffan och ser på skidor.. Ganska mysigt! Men jag ska faktiskt vara flitig, ta på mig træningsklæder och træna lite medan jag fortsætter och se på skidor..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Pappa berättade om en fest till våren, Ja det hade väl kunnat vara något skoj! :) Har nyss ätit en halv pizza från DonPedro, riktigt gott.

2007-11-18 @ 18:48:17
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Caroline

Ja, så roligt jag vill jag vill :) Kram

2007-11-18 @ 18:58:32
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0