Sjukling..

Är väl lite mer än en vecka sedan förra uppdatering nu.

Mycket som händer just nu. Förra veckan träffade jag flera tjejkompisar som jag inte sett på ett tag. Alltid trevligt med en fika, lite skvaller och uppdateringar på vad som sker..


Var barnvakt fredag till lördag. Vi myste massor, bakade bullar, lagade god mat och Teddie lekte gurragöma i sängen. :o)


Nu ligger jag i sängen, gjorde det i går också. Feber och allmänt sliten, orkar ingenting! Vilken tur att jag har tredje säsongen av Greys Anatomy att se på. Otroligt bra serie! Vet inte helt hur långt det har kommit på TV eftersom jag inte följer det där. Men jag ska inte avslöja något... Dock lite långtråkigt att ligga i sängen så länge, så imorgon ska jag försöka orka mig på jobb igen..


Räntemöte om 10min, det är lite spännande.. Tror dock att det blir oförändrat denna gången.
Känner mig som en liten nörd när jag säger att jag tycker det är spännande, men that´s the true.. Måste ju följa med i vad som sker med ekonomin i landet jag lever i. Räntan påverkar alla, vare sig man vill eller inte. Då kan det ju faktisk vara lite bra att veta vad som sker, varför det sker och hur det påverkar just mig..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grey's är skit bra..ser det varje vecka :)

2007-10-31 @ 20:55:41
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0