Update..

Tjohej hopp..


Dags igjen, är lite slö med detta, jag vet!! Meeen nu tar jag mig liite tid igjen.


Vad har hänt sedan sist? Jag var hemma i Skåne en expressvisit förra helgen. Mycket trevligt! Var ju reunion från högstadiet. Alla skolorna i Landskrona hade det samtidig och på samma ställe. Vi möttes för en förfest på Speakers kl.17 och gick gemensamt till Baggens när tiden var inne. Välkomstdrink och mingel. Super god mat och hög stämning. Var mycket skvaller, både gammal och nytt. Träffade så otroligt mycket folk som jag inte sett på 6-7 år.

Och pratet bestod väl mest av "kommer du ihåg när vi gjorde det? Eller när den gjorde det?" Kul var det iallafall. :o)


Söndagen var 15 gånger värre, fy f** vad jag mådde apa! Tror inte jag mått så dåligt på måååååånga år. Att gå upp ur sängen var nästan helt omöjligt. Hur kunde det gå så? Jag drack ju inte så mycket... Det var en helt jävlig dag iallafall!! Flyg från Kastrup kl.20.40, så vi var där vid kl.18.45. Så lite folk! Jöss, en incheckning som skulle gå på under 1 timme i Køpenhamn, jihuu!!! Glädjen blev dock kort när jag möttes av ett "Flyget har ny avgångstid, 23.25" SKOJA MED MIG!!!! Aboslut inget jag var i form för! Fick voucher för 75kr att köpa mat för medan jag väntade. Tack så hemsk mycket!! :oS


Flyget gick kl.00.05. Landade ganska precis kl.01.00, vänta på bagage och ut i en ganska tom ankomsthall. Inga bussar och inga tåg som går mot byn. Taxi.. hmm.. ganska dyrt och ca 50pers i kö, 4 bilar inne. Det kunde ju ta sin lilla tid. Meeen min underbara pojk kom och hämtade mig. Det var otroligt skönt!


Tung måndag, men sedan dess har veckan varit full av jobb och inte så mycket annat.

I går var vi en tur på nyöppnade Sandvika. Me love alot!! Det är helt gigantiskt!! De har till och med en liten isbana för barn som inte har lust att gå runt med shopping-galna mammor hela dagen. Där kan jag lätt slå ihjäl måååånga timmar. Och det ska jag ta och göra någon dag ganska snart. :o)


Men nu är det äntligen fredag och dags för helg! Ikväll ska jag passa barnen på Kollen, blir mysigt!! När jag kommer hem i natt är Martin hos oss och så ska vi passa honom resten av helgen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Drygt när det blir så, snällt att du fick 75kr att handla för. Ofta skiter de i sina passagerare. Kram

2007-10-20 @ 10:32:22
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0