En dag som denna..

Sitter på jobb och borde jobba, men får inget gjort. En del halvårs rapporter som ska vara klara imorgon. Men jag har en nacke som värker väldigt och stor lust att gå hem.


Imorgon är det lite skolaktigt här på jobb, det är nämligen dags för fotografering. Kom att tänka på den där känslan man hade i skolan, vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Jag måste ju se bra ut... Usch, vilken tur att man växt ifrån den nojan nu! Nu är det inte så mycket att välja på.


Annars är allt på topp här i Oslo. Resan till Rhodos var helt underbar! Goda vänner, god mat, god dricka, väldigt varmt, mycket sol och slappande och underbar strand, alltså precis som det var tänkt!


Nu är det bara 2v sedan åker jag hem till Sverige en liten tur. Det ska bli mysigt, "moster" ska på shopping och sedan bara mysa med vänner och familj. Åh.. vad jag längtar!


Uppdaterar bilder senare, nu tänker jag plocka undan och gå hem. :o)

...lite senare...

        


Kommentarer
Postat av: Sojung

vad jobbar du med då?:)

2008-08-26 @ 15:33:47
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ska bli kul att du kommer hem nu snart, japp då får vi allt åka på litta shopping shopping, som vanligt haha =)

Hoppas fotograferingen går bra i morgon!

2008-08-26 @ 17:33:09
URL: http://sophiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0