Egentligen inte tid..

till att skriva här. Inget att skriva heller för det delen.

Jag som trodde jag hade haft några jobbiga dagar på jobb innan, tänk så fel jag haft! IDAG var en tuff dag.. Hela förmiddagen gick åt för att lösa "mysterier". Mysterier och mysterier.. vi fann felen, men inte grunden till att de felen har skett. Ibland sker det, andra gånger inte.. Vi ser liksom inget mönster i det hela.. *irriterande*

Igår var vi på bio, såg den nya norska filmen, Lønsj. Trodde den skulle vara ganska bra, har ju 4 av norges största skådespelare i huvudrollerna. Men fyyyy f**!!! Det var något av det värsta jag någon gång har sett! Hur det manuset har kunnat få pengar till att producera en film förstår jag bara inte..

På fredag är det dags för Singin´ in the rain, jag gläder mig så!!!! Tror den är riktigt riktigt bra!! På fredag är det också min och Stians 4års dag. Tänk att han har stått ut så länge. ;o) haha...


Men på fredag är det framförallt 4års dagen till världens finaste ängel!

Grattis älskade barn!

Det gör så ont när jag tänker på att du inte är här hos oss. Tänker mycket på dig och saknar dig så!! Jag hoppas att du hörde mig när jag pratade med dig igår. Snälla, söta, underbara barn håll en vakande hand över du vet vem...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis i förskott! 4år har verkligen gått fort :) Kram Kram

2008-02-06 @ 20:41:29
Postat av: Annika Garhamn

Hej Linda!

Vad kul att du hittade fram till min blogg! Vi svenskar i Norge måste ju försöka att hålla ihop så gott det går ;)Och du, grattis till 4 år! Jag och min pojkvän firar 7år i augusti, dock utan ringar... Vart är det du jobbar förrästen?

/ Annika

2008-02-07 @ 13:52:39
Postat av: anna

hej vännen
hur var 4 årsdagen?? champange o allt ;)hur var the musical? massa kramar

2008-02-09 @ 16:07:27
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej gumman! Skulle bara säga att jag tänker på dig! Kramar!

2008-02-09 @ 18:48:55
Postat av: elin!

antligen inne har! och grattis till dagen er! :D far fira er pa 17 maj jag ;) pusspuss!

2008-02-14 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0