..

Har væl egentligen inte så mycket att skriva, sker inte all værldens ting just nu.
Jobb, jobb och lite mer jobb.

Vi har fått sålt den blå bilen. La ut den på finn.no och 10min senare ringde en och ville ha den, 30 min senare kom han och hæmtade den. Underbart! Så nu har vi bara en bil att tænka på. :o)

Imorgon ska jag klippa mig, det behøvs verkligen. Kommer inte ihåg sist jag gjorde det och jag ær otroligt trøtt på mitt hår. Vet inte vad som hænt med det, efter en dusch ser det ut som om jag haft flætor i hela håret. USCH!! Jag saknar mitt gamla fina slæta hår!

Glæder mig till lørdag, da ær det "julbord" med Dalens. 3 rætters på Bristol och sedan show på Dizzies. Det ska bli kul!!

Nej, nu ska jag se om jag hittar några passande flygbiljetter, orkar inte med buss hem efter brøllopet.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej søtis saknar dig hoppas ni har det bra...puss

2008-01-29 @ 18:59:28
Postat av: elin p.

hihi! det där med håret = hormoner ;)

2008-01-29 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0