Karusellen snurrar runt..

Klippte mig som jag tidigare skrev igår. Blev vældigt nøjd, tunnade ut det en hel del och fick fina slingor. Ser ljust och fräscht ut. Eller som Stian uttryckte det "sommarfräscht". Härligt härligt! :o)

Tandlækaren idag, när jag var där blev jag rånad. Fy f** vad de tar sig bra betalt!!! Det enda jag gjorde var la i en gammal lagning som ramlat ut, det kostade mig 1600pix. För att de tidigare gjort en dålig jobb som inte håller.. Blir nästan gråtfärdig ju! Men det är väl egentligen inget att klaga för, pengar är inte det viktigaste här i världen.

Just nu känns det bara som den där guden vissa säger existerar borde visa sin närvaro och praktisera lite rättvisa här i världen. Keep on fighting!!

Kommentarer
Postat av: elin

1600:-?? jiha! det är sykt-sykt-sykt!
lovar att vara brun! annars finns ju spray-tan i LA ;P
püss!

2008-01-31 @ 21:40:13
URL: http://thelifeofe.blogg.se
Postat av: Caroline

Härligt, klippte topparna i måndags...tänka att så lite kan göra att man känner sig mycket fräschare :) Kram Kram

2008-02-01 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0