Latest news..

Det har inte blivit någon tur till ikea för mig idag. Antagligen så är det mitt samvete som fått mig att inte köra dit. Jag vill nog trots allt ha Stian med mig på förädringarna. Så vi får vänta och se vad som sker..

Hade någon sett lägenheten nu så hade de nog ringt städpatrullen eller något. Haha.. Saker överallt!! Men tro mig, det är organiserat. Jag orkar bara inte springa upp och ner i källaren idag. Det får jag göra imorgon!

Nu ska jag ta tag i lite fotoalbum. Resten av resorna med familjen jag var au pair hos, har redan ett album som är fullt med det så nu får jag starta på ett nytt.

Positiva med att vara ensam hemma är att jag faktiskt kan gå klädd i mina slitna pyamasbyxor utan att höra hur fula de är. .o) De har varit borta länge, märkligt nog fann jag dem under den understa lådan i byrån på sovrummet. Hmmm... liiite misstänktsamt va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0