Tiden flyr..

Länge sedan sist, tiden springer ifrån mig.
Sedan sist har vi varit på weekend i Tvedestrand med massa vänner. Vi hade otrolig tur med vädret! Vi drog ut med båten både torsdag och fredag, då blev det minsann årets första dopp i Norge. Lördag var vi allt för många för att kunne sticka ut med båten, så vi gick upp till Tjenna och badade istället. När vi vaknade på söndagen öste regnet ner, så helgen kunde nästan inte varit bättre.

På födelsedagen reste vi hem till Sweden. Blev hämtade på Kastrup av syster och Olof. På kvällen blev det trevlig födelsedagsmiddag hos Sophie och Olof. Annars bestod dagarna i Sverige av mys med familjen, shopping, karneval och träffade många goda och gamla vänner. Väldigt trevligt!! Men karnevalen i sig själv är inte speciellt mycket att hänga i julgranen.. Undrar om det är jag som börjar bli gammal... ??

Nu är jag tillbaka på jobb, maaaassssssssssssa att göra!! Phu... men jag är glad att jag har ett jobb jag trivs med! :o)

Till helgen står det Tjøme i kalendern, Slottsfjells festivalen. Fråga mig inte helt vad det är, men musik antar jag.. haha! Meningen är att vi ska ta och besöka H & P på deras nya sommarstuga / sommarö också. Det ska bli spännande!!

Kära vädergud, jag beställer sol till helgen!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för senast! Väldigt mysigt :) Kramar

2008-07-16 @ 09:44:15
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack för dagarna ni var hemma :) Jag får la också ta o uppdatera min blogg snart :P Ses la snart igen, hälsa fram H&P, kram!

2008-07-16 @ 19:51:59
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Josse

Awee tack gumman, du e go! <3

2008-07-17 @ 21:31:57
URL: http://korrelito.blogg.se/
Postat av: williams mamma anna

hej hopp ha en fortsatt bra sommar/williams mamma anna

2008-07-30 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0