Då är det dags..

länge sedan förra uppdatering. Har haft sjukt mycket att göra. Jobb, jobb och jobb..

Tog dock ledigt förra fredagen och fick besøk av min kära syster och pojkvän. Så torsdag kväll satte vi oss i bilen och körde till Norefjell. Vi fick även detta året låna stugan till familjen jag jobbade som au pair hos tidigare. Det var en otroligt härlig helg! Lungt och skönt, fint väder och man gjorde bara det man hade lust till. Måste tillägga att Soph blivit mycket bättre på längdskidor i år än förra året. När jag ville vända och gå tillbaka skulle hon gå lite längre. Smygtränat??

Veckan har bestått av bara jobb, en god del timmar övertid. Så helgen skulle bestå av bara slappa och mysa. Men så klart blir jag sjuk, ligger här hemma med världens magont. Inte nere i magen utan uppe mellan revbenen och navlen, känns som en mixer kör runt i magen på mig. Inte för att jag upplevt det, men det är så jag föreställer mig att det känns. Känns lite bättre just nu, men långt ifrån bra.

Stian ska ut och cykla en tur med sin pappa och jag ligger här i sängen och letar resor till sommaren. Åhh... vill ju bara bort nu! Onsdag ska "gänget" samlas hos Nikko och Ane för sommarplanläggning, alla hytteturer skal planeras så att man kan tänka lite på hur man ska be om ferie på jobb osv.

             

P.S Jag har ingen aning om varfør vissa bilder är så konstigt beskurna eller varfør det är så konstiga mellanrum, ser inte ut så när jag skriver inlägget..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter lite som magkatarr, ta hand om dig jobba inte för mycket! Kramar

2008-03-09 @ 14:19:30
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: anna

kul med snö, snowboard och langrenn saknar snö!!! vi har bara haft snö i typ 2½ dag....hoppas magen blir bättre annars kan jag rekomendera ett par tabb som gjorde susen för min mage, skall se om jag kan hitta dem...miss u honey

2008-03-10 @ 03:23:11
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: karro

Ja vi får vl se vem man kan stöta på.. lär vara endel på plats... hoppas allt e bra. kram

2008-03-11 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0