Endelig!

Den första byrån är helt klar, står på sin plats och alla saker är nu lagt ner. Jag blev precis klar med den andre byrån och då ringde tlf. Svigers som undrade om jag ahde lust att komma och äta hos dem. Det passar mig helt fint eftersom jag ännu inte ätit frukost. Så nu blir det en snabb dusch innan jag sticker iväg. Blir sedan lite jobbing innan jag ska hem och göra klart. Blir nog en liten tur till ikea också, kompletering.. Men får se på det lite senare, är ju öppet till kl.21 så det är ingen stress!

Kommentarer
Postat av: anna matilda

hoppas du hade det koseligt hos svigers :D synd att jag inte hann prata med dig senast du var ute på msn..hoppas allt bra. massa kramar från ett soligt NYC

2008-03-29 @ 17:19:35
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Josse

Tjena Softarn!
Hoppas allt e kempegrejt med dig ;P

Puss

2008-04-03 @ 19:48:15
URL: http://korrelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0