Skal det vara fint

får man lida pin.. Har konkat och stått i idag. Snabbtur till ikea och køpte mina byråar. Fy f... vilket helvete att få det in i bilen och før att inte snacka om hur det var att få upp paketen till lægenheten. Pust, stånk och støn!!!

Nu har jag legat på golvet och skruvat ihop stommen till den ena byrån och nu ska jag sætta igång med lådorna. Den andra byrån tar jag imorgon. Min rygg ær inte helt på topp.

Var en tjej på 11år som sjøng Somewhere over the rainbow i Norske Talenter tidigare, åhhh... det var så otroligt fnt och mina tårar de børjade rinna. Ælskade ængel, vi saknar dig så!!

Se henne här Hon børjar sjunga efter ca 35 sekunder. Är inte så teknisk så jag vet inte helt hur jag får till att sætta inn klippet hær.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0