It´s over..

.. jepp, väntan är över. Alla papperna är signerade och nu väntar vi egentligen bara till 15 januari. :o)
Eller imorgon ska vi till banken och ordna det sista, sen väntar vi bara..

Väntan ska fyllas med jobb, festivas, julbak, julklappsshopping och massa annat. 
Först på listan står julklappar till.... mig själv!! Haha.. vet vad jag vill ha och det ska jag ha innan vi flyttar. Så är det bara! Så får ta mig ett besök på R.O.O.M snart. Då blir det lite till mig och lite till huset.

Bara 5v kvar till jul och till jag ska hem till Landskrona. Ska bli skönt med en mini "semester", träffa vänner och familj igen. Gläder mig!! :o) Tiden går fort!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

När kommer du ner? Grattis, men det har jag nog sagt innan också :D Kramar

2008-11-18 @ 19:34:51
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sophie

5 veckor gå snabbt o då är det slutjobbat för mig!! ;) Jag fick sem på måndagen så vi kan fixa det sista, om det mot all förmodan nu inte är det innan vilket jag hoppas att det är! Vad är det du sett du ska köpa tll dig själv o huset?

2008-11-18 @ 20:55:34
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: anna matilda

hej vännen, jag undrar det samma! kram

2008-11-18 @ 22:59:18
Postat av: E

Måste du vara så hemlighetsfull hela tiden?! ;)

2008-11-20 @ 02:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0