Julklappar inhandlade..

Jadå, har börjat, bäst att vara ute i god tid! :o)
Nästan viktigaste av allt. Min egen julklapp är klar. Vad det är får ni veta efter jul ;o)

Var en tur på R.O.O.M idag och gjorde av med pengar. Skulle gärna ha ett konto som det inte var möjligt att överskrida där.. Men smakar det så kostar det.. Köpte några handdukar, lite kökssaker och julklappen till mig själv..

P.S Förra inlägget handlade om denna -pip- finanskrisen som har kommit närmare än vad jag trodde. Många i närheten som blir rammade.. tråkigt men sant..

Kommentarer
Postat av: williams mamma anna

hajjjjjjjjjjjjj

lycka te med husköpet

fd skånebokram

2008-12-01 @ 23:23:57
Postat av: Anonym

Nu blir jag nästan lite förbannad för att du inte uppdaterar och får mig ännu mera avundsjuk på er som befinner er i skandinavien under julen!! ;)

2008-12-06 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0