Det var den helgen..

Helgerna går så otroligt fort, men det gør ju faktiskt veckorna också.
Det ær næstan lite skræmmande! Jag kommer ihåg sommarloven man hade i skolan, de varade ju en hel eeeevighet. Men nu kænns det ju som att den samma tiden ær øver innan den startar..

Helgen har iallafall varit mycket trevlig! Fredag kvæll var det en liten reunion med några av de jag studerade med. 2,5år sedan jag såg några av dem, så det var vældigt kul att se dem igen och bli uppdaterad på vad de gjort de sista åren.

Lørdag var det fest och søndag var det øverraskningsfødelsedag før Stians mamma. Full fart hela helgen med andra ord. Det mærker jag nu! Ligger nu hemma i soffan med en ond hals och ont i øronen. Natten var en riktig flashback från nær jag var liten, hade riktigt ont i øronen och inte visste var man skulle ta vægen. Men det går øver! Och det positiva ær ju att eftersom tiden går så mycket fortare nu æn nær man var liten så ær det nog snart øver :o)

Kommentarer
Postat av: Kate

Gooood bedring!!!

Godt å høre at du hadde en fortreffelig helg, selv om du har blitt dårlig nå... Bli frisk snart :)

2009-11-02 @ 19:09:13
URL: http://kavaleria.blogg.no
Postat av: E

Oj. Här har jag inte vart på länge, och vad sker! Nya inlägg. Me like! :D

2009-11-03 @ 11:52:04
Postat av: Carro

svar:ellerhur, det är ett barn?! Det är väl för fan ingen leksak !

2009-11-03 @ 20:52:12
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:ellerhur, det är ett barn?! Det är väl för fan ingen leksak !

2009-11-03 @ 20:52:19
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0