Kanske på tiden?

..eller vad säger ni? ;o)
Blir dock inte så intressant. Händer inte sååå mycket nu för tiden, tyvärr får man kanske säga..
Längtar till sommaren bestämmer sig för att starta på allvar. Solen ger mig lite mer energi och dagarna går lite fortare.

Lider av en stor kris just nu. Ska på bröllop om 2v och har absolut ingening att ha på mig. Fick en fin klänning uppsydd i Thailand, men nu.. ser för f*n ut som en valross.. *suck*

Den såg ungefär så här ut, men mörkblå, inga axelband och inget sidenband runt magen. Problemet är bara det att rynkiga uppe över brösten står liksom lite ut och ser ut som en uppblåst ballong. Ligger inte alls lika fint som på denna bilden.

Har sett denna på nätet nu, billig och bra. Men hur är den egentligen i verkligheten? Ser den kanske lite tunn och genomskinlig ut??

Jag har också fått låna en super fin klänning av en kollega, men den är svart. Jag är egentligen lite motståndare av svart klänning i ett bröllop, vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: Caroline

Klänningen ser fin ut, är nog inte genomskinlig. Kan ju ha din bruna sjal över. Helsvart hade jag aldrig haft på bröllop men om det är mönster med svart i så är det ok. Hoppas att du blev lite klokare ;) Kramar

2010-06-14 @ 21:46:01
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Det är väl skitsamma vilken färg klänningen har, bara man kommer! Du kan ju alltid kasta en färgrik sjal om axlarna! :-) Om den svara sitter bäst så tycker jag att du ska ta den, man ska oxå trivas och känna sig bra i kläderna annars så har man dåligt hela kvällen!!

2010-06-16 @ 10:30:41
Postat av: Anonym

Jippi Linda, kul att du ar tillbaka:) Hoppas du hittar en fin klanning till brollopet och att man far se bild pa den :) KRAM

2010-06-18 @ 00:51:23
Postat av: KOSbruden

Åhhhh vad roligt att se att du e tebaxa på bloggen! Va juh ett tag sen..



Jag håller med Cajsa! Ta de som känns bäst!

kram

2010-07-02 @ 15:44:56
URL: http://kosbruden.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska inte du skriva lite om er bebis?? Nu är det så spännande att läsa hur andra har det när man själv ska bli mamma :)

2010-09-20 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0