Hjälplös!

Aaahhhrrrggg... ISKALLT ute, -9 var det när jag kollade sist. Och jag får -pip- inte fyr på den -pip- spisen! Jag gör precis som Stian säger att jag ska göra men nej, här ska vi inte ta fyr nej.. Känner mig dum som få! Stian är inte hemma så han kan heller inte hjælpa mig. Så här sitter jag och fryser. Alla element är på max och nu har jag tänt massa ljus. Mysigt! Får hoppas att de börjar ge lite värme snart också.

Satt här innan och kollade på lite bilar på nätet. Kan tyvärr inte svara på vad vi ser efter, då jag inte helt vet. Ser jag något ag tycker ser bra ut och hyfsat pris så ringer jag Stian så får han kolla. Jag kan ju inget speciellt om märke, vad man ska se efter osv. Jag såg iallafall en bil innan, har redan glömt vad, skickade den till Stians mail och så ringde han. Den bilen skulle han kolla på.  Meeennn.. nu är det en annan som var väldigt intresserad som ska se på den idag och bestämma sig senast imorgon. Så Stian ska höra av sig imorgon igen. Får väl se vad som sker..
Varför ska det vara så svårt??

Har iallafall fixat transport till fjället nu. Vi åker med Anne och Tore, det blir perfekt! Trevligt sällskap och så slipper vi stressa extra med att försöka få tag i en bil vi kan köra upp.

Nej, nu ska jag ta tag i mina fotoalbum, har kommit till Portugal turen jag var på med mitt gamla jobb. Får drømma mig bort till värmen när jag ser på korten. ;o)

Kommentarer
Postat av: anna

stakkare, här är det svinakallt ute, men inne e det för varmt, ac går inte o slå av :S skickar över varma hälsningar!!

2007-12-18 @ 03:41:16
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Caroline

Fjället?! Ska ni och åka skidor? Kram

2007-12-18 @ 18:10:41
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Anonym

god jul /gott nytt år
hälsningar från trollhättan/anna

2007-12-21 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0