Tvångstankar

Någon mer än jag som lider av dessa??
Jag lider av 2 tvångstankar. Kan väl inte påstå att de är väldigt allvarliga eller skadliga för mig.
De är bara väldigt jobbiga ibland. Men antagligen inte för någon annan än mig själv...

Vad är det då det handlar om??

Den första är att jag klarar inte av att skåp och lådor står öppna. Spelar ingen roll om det bara är en liten springa eller helt öppen. Nej, allt MÅSTE stängas och ingenting får lov att vara i kläm! Detta tycker Stian är väldigt roligt, så ibland när jag har gått och lagt mig så lägger han in något i ett skåp och "glömmer" stänga det. Då måste jag upp ur sängen för att stänga detta skåpet eller lådan. Jag kan bara inte ligga kvar, det kryper i hela kroppen på mig!!
Någon annan som "lider" av det samma??

Den andra saken är om möjligt ännu dummare. Toalettpapper!! Fliken måste vara ut, så är det bara. Om jag kommer någonstans och fliken är in, då ändrar jag på rullen så att den kommer ut. Kanske inte helt smart när jag är på besök hos andra, men det bara blir så...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag tycker och gör precis samma sak. Tror att man har milijoner sånna grejer men kommer inte på fler just nu. Hoppas allt är bra. Fick ni kortet? Kramar

2008-10-21 @ 11:53:34
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Tycker du ska försöka låta en garderobsdörr stå öppen en natt, absolut inte gå upp, och se om du "överlever" natten. Bästa sättet att bota!

Då jag var liten var jag alltid tvungen att stänga min dörr, gå till ytterdörren, och så GÅ TILLBAKA och se om jag verkligen stängt min egna dörr. Det vart riktigt jobbigt! men jag växte ifrån det tror jag.

2008-10-21 @ 21:15:57
Postat av: Elin P.

Hade skrivit mitt namn.. Dumma dator.

2008-10-21 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0