Nu var ...

Nu var det länge sedan jag skrev ett förnuftigt inlägg här, så det är väl på tiden?!
Inte helt säkert att det blir så mycket förnuftigt, men nu skriver jag iallafall...

Sker mycket här, kommer inte ihåg en helg som varit helt utan planer sedan i starten av maj. Men denna helgen har ändå varit ganska lugn. Igår kväll var jag barnvakt till Teddie, det innebar övernattning och upp med tuppen idag. En liten energibomb kan man väl kalla honom, men en riktig charmerande sådan!

För några helger sedan var jag och Stian en tur i Sverige, närmare bestämt i Skara. Där hälsade vi på väldigt gamla vänner till mig som jag inte sett på riktigt många år. Faktiskt så många år att jag inte helt vet hur många år det är sedan sist, 5-6 skulle jag tro. Det var väldigt trevlig helg och mycket som förändrats sedan sist. Vi sa alla att det ska inte gå så länge till nästa gång vi ses. :o)

Helgen efter det var vi också i Sverige, men denna gången var vi.. håll i hatten.. på JAKT! Jepp, jag var med på jakt, men jag sköt ingenting, det gjorde ingen annan heller för den delen. Var också det en mysig helg på ett litet torp med goda vänner, god mat och dricka..

Nu är det dags för en ny vecka med jobb. Men denna veckan blir bara 4 dagar, på torsdag kommer nämligen mamma och pappa upp på besök. Alltid lika trevligt! :o)

Nu ska jag återgå till mitt av och på kvällsnöje....

Kommentarer
Postat av: Elin P.

Mina minnen av Skara börjar falla bort, så jag bör väl åka dit jag med snart :)

Ang. telefonvakt; om något skulle hända med pojkarna ;) (Har ingen mobil jag)

2008-10-26 @ 19:38:29
Postat av: Linda

Elin: Då fattar jag!

Tror vi får ta en jentetur till Skara en gång till våren när du är tillbaka i Oslo. :o)

2008-10-26 @ 20:32:21
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nämen, var du med på jakt du också. Var det kul?Kamoflageklädd och allt?! :) Kramar

2008-10-26 @ 21:36:58
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0