Mitt 2010...

Så här på sluttampen av året kommer en liten snabb uppdatering om mitt 2010.

Januari
Beställde resa till Thailand
En liten spire fastnade

Februari
Var en tur i Sverige
Nyheten om spiren avslöjades för syskon och föräldrar
Första besök hos jordmor

Mars
Var på vårt första ultraljud (privat)
2,5v i Thailand
Andra besök hos jordmor

April
Påskbesök från Sverige
Blev sjukskriven
Var på vårt andra ultraljud (privat)
Tredje besök hos jordmor

Maj
Var en tur på hytta i Tvedestrand
Besøk från Sverige
Fjärde och femte besök hos jordmor- som sista gången sände mig vidare på extra kontroll på Ahus.
Var på vårt tredje och fjärde ultraljud. (Det vanliga + extra kontroll)

Juni
Var en liten tur i Sverige
Heidi och Stians bröllop
Stian cyklade Trondheim-Oslo
Sjätte och sjunde besök hos jordmor - som sände mig vidare til Ahus för andra gången.
Andra och tredje extra kontroll på Ahus
Var på vårt femte och sjätte ultraljud (Extra kontroller)

Juli
Var en tur på hytta i Tvedestrand
Var en tur i Sverige tillsammans med Stians föräldrar
"Hyttetur" på Røyse
 Fjärde extra kontroll på Ahus.
Var på sjunde ultraljud (extra kontroll)

Augusti
3.aug -Åttonde besök hos jordmor, som sände mig vidare till femte extra kontroll på Ahus, som resulterade i att jag blev inlagd til observation. (4 ultraljud under observationen, dvs. totalt 11stk)
6.aug Jesper kom til världen
Livet i "bublan" startade.
Besök från Sverige

September
6.sept Vi fick komma hem på permisjon
8.sept Vi blev utskrivna från sjukhuset
21.sept Inlagda på sjukhuset igen
Besök från Sverige

Oktober
5.okt Utskrivna från sjukhuset
Besök från Sverige
Kontroller på Ahus, øyelege, ernæringsfysiolog

November
Årets första julbord
Besök från Sverige
Kontroller på Ahus, øyelege, ernæringsfysiolog

December
Julmys!
Besök från Sverige
Kontroller på Ahus, øyelege, ernæringsfysiolog, gulpelege


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Så ditt liv i 2010 bestod av besök från sverige och ultraljud och ett barn :-) Tycker jag låter fantastiskt

2010-12-30 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0