Skavland skravlar..

Nu har jag førflyttat mig från sængen till soffan.
Har precis sett på någon kavalkad från årets Skavland sæsong. Så otroligt bra!!
Bæsta kommentaren var "pappa brukade sæga att jag hade lopper i blodet och att jag var vaccinerad med ett grammofon stift" haha... Jo, kunde væl hålla med om det!!

Avslutningen var Lind, Nilsen, Fuentes och Holm med live framføring av Hallelulja... den ær ju faktiskt otroligt mysig. Men Boys of summer ær ændå lite bættre. Kurt borde vara glad att han har den røsten han har, før något annat har ju inte... Var væl någon som kallade honom før hoobit før något år sedan?!

Nu får jag væl gå och lægga mig, imorgon måste jag starta... tiden går fort nu, allt før fort...

Natta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0