Farsdag

Idag är det farsdag, grattis alla pappor där ut! Men extra grattis till in pappa, som faktiskt är världens bästa pappa! Just nu är mina syskon på middag hemma hos mamma och pappa, skulle önska att jag också var där..
Men nu är det snart jul, då ska jag vara hemma en hel vecka. Det ska bli mys!! Då ska jag ta igen för "förlorad" tid ;o)

Nu ska jag ta mig tid till att sätta in kort från sommaren i album, Risør och Køpenhamn står på tur. Sen får jag ta och ordna album med korten från resorna med the family, just nu ligger alla de korten i en skokartong och det ær ju inte så kul. Köpte tidningen Kapital igår och där är en låååång artikel om St.barths så det ska jag riva ut och sätta in i albumet vid den resan. Står att spa´et på det hotellet vi bodde på räknas som ett av de bästa i världen, och ja.. det skulle inte förvåna mig. Det var helt underbart!!

image137

Kommentarer
Postat av: Caroline

När man ser en bilden vill man bara ta första bästa flyg...lååångt bort! Kram

2007-11-13 @ 08:50:19
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: *Sofie*

Du kan maila mig för du lämnade inte din mail! Och jag vill inte skriva något här.

2007-11-14 @ 09:27:07
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0