Snuffs snuffs

Ligger i soffan och snorar och hostar och funderar på när man egentligen ska få lov att vara helt frisk?! Är det inte lite konstigt, när man varit små sjuk länge så glömmer man bort hur det är att bara vara en helt vanlig frisk människa. Viktigt att njuta av livet och tänka på hur lyckligt lottad man egentligen är när man är frisk... Men samtidigt ska jag inte klaga för mycket, finns många som har det mycket värre än mig.

Igår provade jag på något nytt på jobb. Jag provade på det där med att inte göra klart en sak innan jag gick hem, utan lät den ligga till idag så att jag fick fortsätta idag istället för att bli där till jag blev klar igår. En väldigt konstig känsla måste jag säga... Men efter ett tag kunde jag släppa det och bara njuta av grillat hemma hos svigers. :o)

Stian har det ganska bra nu, varit ute en tur och njutit av våren med farfar idag. Farfar ville gärna bjuda på lunch, så det blev mc d på dem. Farfars standard när han är på tur till byn. haha.. Nu är Stian och firar Christoffer som fyller år idag. Det får jag ta på lördag istället, orkar inte idag och vill inte smitta någon med denna förkylningen.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Stackars dig, tycker du jämt är krasslig. Får hitta någon superkur! Krya på dig kramar

2008-04-22 @ 21:05:56
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Krya på dig! Det är inte alls kul att vara sjuk. Jag väntar ut min förkylning och hoppas på det bästa. Synd bara att det ska ta så lång tid. :(

2008-04-25 @ 12:30:06
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sussi

Inget kul att vara förkyld...själv brukar jag pressa apelsiner...och på så vis snabbare komma på fötter igen!
Jag vet inte var i Norge man säger dom orden, kanske kan det vara i Hardanger... om jag inte är ute och cyklar:)
Krya på dig!

2008-04-25 @ 19:30:26
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Linda

God bedring vennen! Pyssla om dig! ;)

2008-04-25 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0