Smack!

Var ju som sagt barnvakt igårkväll, siter nu är med en fin liten fläskläpp. Jag hade glömt hur det känns. En väldigt märklig känsla i munnen faktiskt.

Nej, det var inget barn som gjorde det med vilje. Lille T har bara otroligt stark vilja och när han inte får som han vill slänger han sig fram och tillbaka när man lyfter upp honom. Men vilket barn på 1,5år gör inte det?? Jag tänkte dock inte på det när jag tog upp honom och från jag lyfte honom till smällen tog det två sek. Jag tror han fick lika ont och blev lika överraskad som mig. Sånt som händer..

Nu ska jag ta tag i mitt projekt med att sätta in kort i album. Ligger liiiite eter kan man väl säga. Jag är på turen til Portugal som var i augusti.... för ett år sedan!!! Så det är en del att göra nu. :o)

Njut av en fin söndag!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe du är inte ensam men det är det som är bra med digitalabilder. Man bara bränner ner dem sen är det klart :) Kramar

2008-08-31 @ 11:55:37
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sophie

Som tur är så läker fläskläppar ganska så snabbt!! ;)

2008-08-31 @ 16:34:02
URL: http://sophiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0