say what?

Jag är verkligen så dålig på rubriker, är inte så kreativ när det gäller det..

Lördagens julbord.. det borde inte ens nämnas i bloggen. Fy vad dåligt! Jag har aldrig och då menar jag ALDRIG varit på ett så dålig ställe tidigare. Maten var hemsk, det var 2 servitörer på 50pers, vin och vatten kom det en flaska på bordet 45min efter man sagt ifrån. Stället visste att vi skulle på show och var tvugna att gå senast kl.20.30, vi var där i 3,5timme. Jag fick min dessert kl.20.29, den kastade jag i mig med jackan i knät. För den var faktiskt god! Det var en sån chokladkaka man köper i frysdisken och värmer i ugnen, serveras med lite vaniljglass ;o) Stand up showet var heller inte speciellt bra, jag hade högre förväntningar av så pass meriterade komiker.

Hela söndagen spenderades hos svigers, låg egentligen bara i soffan och gosade med Jesper. ;o)

Idag har vi varit på helsestasjon för att ta veckans vikt. Har vägt honom varje måndag sedan vi kom hem, men nu tror jag att jag ska låta det gå lite längre tid mellan varje gång och inte låsa mig så vid det varje måndag. Så var vi på lite shopping för att köpa rekvisita till inbjudningarna till Jespers dop, de har jag gjort nu ikväll. De blev väldigt enkla, jag har ju egentligen inte tid till det, borde läsa! Måste göra några till, men det tar jag senare i veckan. Blev också shoppat kläder till Jesper, blir så fin till jul ;o)

Imorgon ska vi en tur till sjukhuset. Jesper ska på ögonkontroll och jag ska ta massa blodprover. På onsdag startar utredningen.. Vi vet att hon som var Jespers kontaktsjuksköterska när vi var inlagda jobbar, och det ska bli såååå kul att se henne igen. När man är där så länge så blir man ganska glad i en del av dem.. Ikke sant Karina? ;o)

 

Kommentarer
Postat av: Moster

Lilla hjärta, du kommer bli så fin i dina kläder till julen.. synd att moster inte får se dig i dem bara :(

Hoppas att ögonkontrollen går bra och de går likabra för din mamma, men det vet vi att det kommer göra! Saknar dig! <3

2010-11-22 @ 21:21:23
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Vilka fina kläder :-) Han kommer att vara stjärnan vid jul. Saknar dig min vackra vän!!!!!

2010-11-23 @ 06:47:05
Postat av: Madde

Fy vad dåligt

2010-11-23 @ 08:04:33
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tack du. Älskar det och tycker det är såå fint :) Så där kommer hon ligga bra!

2010-11-23 @ 11:05:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0