kompakt mobilblogging

Nu blir det allt i ett igen. Har blivit bekväm av mig, använder nästan aldrig datorn längre. Tar ju sån tid, är jag på internet så är det 2min här, 3min där osv. Lättare och smidigare med mobilen eller "paddan". Meeen, de är ju inte speciellt bra när det kommer till att blogga. Borde inte blogg.se skaffa en app snart? För det där med att mms-blogga får jag inte till med norskt mobilnr. Får bara upp att det är ogiltigt mobilnr när jag försöker lägga in det under mina inställningar. Jag får heller inte lagrat norge som mitt land. :-S någon som vet hur man fixar det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt till wordpress, mycket enklare en blogg.se :)

Kram Anna

2011-04-27 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0