Kribbel krabbel

Var på cykeltävling idag. Den första på många år!
Tror det är hela 3år sedan jag var och såg på Ringerike Grand Prix.

På vägen dit idag mötte vi många som värmde upp och redan då kände jag hur minnena kom flygande från sina gömställe. 8-9år sedan jag körde min sista tävling, men jag minns ändå allt som igår. Och som jag saknar det!!

Hade många år som aktiv cyklist, tävling varje helg från april-oktober. Många härliga upplevelser!

Men tiden är förbi, och även om man kan sakna det så är vägen dit lååång, och för att komma dit finns det bara en sak som gäller, blod, svett och tårar. Jag är otroligt imponerad av alla som håller på, jag vet vad det "kostar" för att nå resultat, men också vad man får igen, och då är det ju faktiskt värt det ;o)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var jättekul under ungdomsåren...då vi åkte ut med våra husvagnar och alla höll ihop. Ju äldre vi blev ju fler slutade och det blev inte alls samma sak längre. Den tiden saknar jag :S

2011-04-22 @ 21:11:19
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: cajsa

Jag tackar cyklen för allt vi hade då och allt vi har nu tack för att du finns!

2011-04-23 @ 22:04:51
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Det verkade som om de flesta åt pizza efter påskledigheten idag. Sambon fick vänta 30 minuterna på pizzorna och det var överfullt med människor som väntade :) Har inte testat paradiso, vart ligger den tro? :) Kramar

2011-04-25 @ 22:00:21
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Det verkade som om de flesta åt pizza efter påskledigheten idag. Sambon fick vänta 30 minuterna på pizzorna och det var överfullt med människor som väntade :) Har inte testat paradiso, vart ligger den tro? :) Kramar

2011-04-25 @ 22:01:08
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0