Dags att byta jobb?

Har jobbar på mitt jobb sedan december 2007. Ett väldigt mansdominerande ställe, det var det i alla fall när jag kom. Nu har antalet anställda nästan dubblats och många fina tjejer har kommit till.


Det är ju också naturligt att det då är någon som blir gravid. Sedan jag började har det varit 5-6st som blivit gravida, och alla har fått pojkar! Nu är nästa tjej gravid, med… EN POJKE!


Är det något som ligger i lokalerna? Måste man byta jobb om man vill ha en flicka nästa gång (för min det spelar det absolut ingen roll!!!). Var en som slutade här och blev gravid kort efter, med en liten tjej..


Lite komiskt tycker vi allt att det är.. Men killarna som blivit pappor, där har det blivit flest döttrar, även om det är en lätt blandning där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0