slö söndag

Dagen idag har gått i slöhetens tecken. Vi har bara varit inne och myst hela långa dagen. Lekt i babygymmet, sett på VM och stickat. Ja, jag har stickat, inte Stian ;-) Nu är jag äntligen klar med ullfilten jag började så innan jul. Prosjektet blev större än vad jag trodde men det är ju bara bra, passar till nästa vinter när det blir iskallt igen.

Nu är mina 4v så jobb över och jag ska vara hemma med Jesper igen. Gläder mig till lite extra mys :-) men kommer nog att sakna jobb lite också, trivs så otroligt bra.

Imorgon ska vi bege oss ut så shopping. Jag har lite abstinenser, inte shoppat på hela månaden som jag jobbade :-)

Ska bland annat shoppa garn och ge mig i kast med denna mysiga filten att ha i vagnen på lite kalla vår och höstdagar. Borde væl gå ganska fort.. men det får vi se..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Shopping we like :) Hoppas att ni hittar massa fint! KRAM!

2011-02-28 @ 03:45:02
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0